Sale konferencyjne i Szkolenia Sprzedaż

Sprzedaż i nawiązywanie relacji z klientem

Czas trwania: 6 godzin

Cele szkolenia:

  • Identyfikacja rodzaju klienta
  • Sposoby nawiązywania i utrzymania pozytywnego kontaktu z klientem
  • Poznanie technik poprawnej komunikacji z klientem
  • Elementy i etapy budowania relacji z klientem
  • Rozmowa z tzw. trudnym klientem

Korzyści dla firmy:

  • Poprawa jakości obsługi klienta
  • Profesjonalny serwis jako kluczowy element obsługi
  • Umiejętność zbudowania długotrwałych relacji z klientem
  • Poprawa w negocjowaniu zastrzeżeń oraz przyjmowania reklamacji

Korzyści dla uczestnika:

  • Poznanie skutecznych technik komunikacji
  • Posiadanie umiejętności budowania relacji z klientem
  • Udoskonalenie identyfikacji typu klienta
  • Polepszenie wielkości sprzedaży poprzez nabycie umiejętności autoprezentacji i negocjacji

Cena zawiera:

  • Szkolenie prowadzone przez praktyka z wieloletnim doświadczeniem.
  • Pakiet konferencyjny – notes, długopis, teczka.
  • Po zakończeniu dnia szkoleniowego podsumowanie w formie check – listy zdobytych informacji i wniosków z ćwiczeń, aby pamiętać o wyćwiczeniu nowych nawyków postępowania.
  • Zaświadczenie o odbyciu szkolenia.
  • Po zakończeniu szkolenia możliwość jednejkonsultacji on-line z trenerem jako formę weryfikacji ćwiczonych w praktyce porad,w celu weryfikacji nabytej na szkoleniu wiedzy.

Adres: Centrum Szkoleń i Konferencji, Celna 3, Szczecin
Cena: 340 PLN, Rabat dla nowych klientów -20%

Allegro