Sala konferencyjna- Gorzów Wlkp. Techniki prezentacji

Techniki prezentacji: język korzyści w prezentacjach i rozmowach telefonicznych

Czas trwania: 5 godzin

Cele szkolenia:

  • Czym jest język korzyści?
  • Przedstawienie cech, zalet, korzyści
  • Sposoby myślenia klienta
  • Transakcja konsultatywna
  • Techniki aktywnego słuchania
  • Struktura przekazu perswazyjnego

Korzyści dla firmy:

  • Efektywne nawiązanie relacji z klientem
  • Wzrost kompetencji pracownika
  • Wzrost sprzedaży
  • Budowanie długotrwałych relacji z klientem

Korzyści dla uczestnika:

  • Umiejętność wywierania wpływu podczas sytuacji handlowych
  • Rozumienie języka korzyści w relacji z klientem
  • Skuteczne metody radzenia sobie z zastrzeżeniami i obiekcjami klienta
  • Wzrost umiejętności sprzedażowych
  • Większa liczba klientów

Cena zawiera:

  • Szkolenie prowadzone przez praktyka z wieloletnim doświadczeniem.
  • Pakiet konferencyjny – notes, długopis, teczka.
  • Po zakończeniu dnia szkoleniowego podsumowanie w formie check – listy zdobytych informacji i wniosków z ćwiczeń, aby pamiętać o wyćwiczeniu nowych nawyków postępowania.
  • Zaświadczenie o odbyciu szkolenia.
  • Po zakończeniu szkolenia możliwość jednejkonsultacji on-line z trenerem jako formę weryfikacji ćwiczonych w praktyce porad,w celu weryfikacji nabytej na szkoleniu wiedzy.

Adres: Centrum Szkoleń i Konferencji, Celna 3, Szczecin
Cena: 290 PLN, Rabat dla nowych klientów -10%

Allegro